Kindercentrum Domino

Onderwijs en dagopvang op één locatie in Berg en Dal!

Peutergroep:
Peutergroep de Ratel heeft een eigen ruimte binnen de school. De peutergroep is er voor kinderen van 2,5 tot 4 jaar. Een vast team van pedagogisch medewerkers zorgt dat uw kind spelenderwijs leert om in een groep samen te spelen en mee te doen aan activiteiten.

De samenwerking tussen het team van de Titus Brandsma school en het team van Domino Berg en Dal verloopt soepel, de lijnen zijn kort. Dit heeft o.a. voordelen m.b.t. de doorgaande ontwikkelingslijn van de kinderen. Daarnaast worden er o.a. gezamenlijke pedagogische afspraken gemaakt over gedrag en vaardigheden, die voor alle kinderen belangrijk zijn, ook voor de instromende kleuters.

Kinderdagverblijf:
In het naast de school gelegen gemeenschapshuis Kerstendal is kinderdagopvang de Bellenboom gevestigd voor kinderen tussen de 0 en 4 jaar. Onder begeleiding van een vast team pedagogisch medewerkers voelt uw kind zich al snel thuis in de gezellige groepsruimte. De warmte en kleinschaligheid van het gezin thuis willen wij graag doorzetten bij de opvang van uw kind.

Buitenschoolse opvang (BSO):
KC Domino biedt ook BSO aan, we hebben eigen groepsruimte voor kinderen vanaf 8 jaar binnen het schoolgebouw en in het naast de school gelegen gemeenschapshuis Kerstendal beschikken wij voor de kinderen van 4 tot en met 7 jaar over een eigen groepsruimte naast het kinderdagverblijf met een leuke, afsluitbare speelruimte buiten. Daarnaast is om de school veel ruimte voor spel en sport of het schoolplein en het voetbalveld van de school.

Verdere informatie over kindercentrum Domino vindt u op: www.kindercentrum-domino.nl

SIENN